مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 18:452023-12-07سياسي

فامنین نیازمند ایجاد دانشکده فنی و حرفه ای است


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: وجود دانشکده فنی و حرفه ای یکی از نیازهای ضروری فامنین است که می تواند نیروی ماهر برای منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد پرورش دهد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی عصر امروز در جلسه هماهنگی ایجاد دانشکده فنی و حرفه ای فامنین با همکاری دانشگاه پیام نور در محل دانشگاه پیام نور مرکز فامنین اظهار کرد: کشور باید در پنج سال آینده هشت درصد رشد اقتصادی داشته باشد که 2.

8 درصد آن از طریق افزایش بهره وری است و مهمترین رکن بهره وری نیز نیروی انسانی ماهر است.

وی با بیان اینکه هر شهرستان که نیروی ماهر و حرفه ای داشته باشد به توسعه پایدار هم خواهد رسید افزود: فامنین به شدت نیاز به این نیروی ماهر دارد و باید حداقل یک هزار جوان تکنسین و مهندس در این منطقه پرورش دهیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نیاز امروز فامنین تقویت آموزش های فنی و حرفه ای است تصریح کرد: هشت هنرستان ویژه در شهرستان همدان احداث شده که از ساختمان و کارگاه های استاندارد برخوردار است.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد دانشکده فنی و حرفه ای نیاز منطقه است ادامه داد: راه اندازی پتروشیمی نیاز به نیروی انسانی دارد بنابراین برای همین واحد می توان نیروی انسانی پرورش داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فامنین نیازمند ایجاد دانشکده فنی و حرفه ای است

فامنین نیازمند ایجاد دانشکده فنی و حرفه ای است