مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 13:552023-11-24سياسي

امام جمعه یزد: ایمان مهمترین مزیت و عامل پیروزی جبهه مقاومت است


امام جمعه یزد با بیان این که مقاومت امروز کشورهای مسلمان ثمره تفکر بسیجی است که از ایران اسلامی صادر شده است، گفت: ایمان جبهه مقاومت رژیم کودک کش صهیونیستی را به زانو درآورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه های این هفته سوم آذرماه نماز جمعه مرکز استان که با حضور عموم مردم دارالعباده و اعضای حلقه های صالحین بسیج برگزار شد، با اشاره به جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی در کشتار هزاران نفر از مردان، زنان و کودکان بی گناه غزه، اظهار کرد: مردم مظلوم غزه با الگو گرفتن از شهید سلیمانی ایستادگی کرده و با توکل بر خدا دشمن را به شکست و تن دادن به آتش بس واداشتند.

وی در ادامه با گرامیداشت هفته بسیج افزود: مقاومت ثمره فرهنگ بسیج است که به خوبی از ایران اسلامی بین تمام مسلمانان جهان گسترش پیدا کرده و امروز در نقاط مختلف جهان شاهد بروز و نمود آن هستیم.

امام جمعه یزد با بیان این که بسیجیان انسان هایی شجاع، باایمان، وفادار به ولایت و دارای قلب های پاکی هستند که با فطرت الهی در مسیر حق ایستاده اند، گفت: نظام جمهوری اسلامی با وجود همه دشمنی ها به عنوان یک نهضت بزرگ دینی باقدرت و باشکوه در مسیر خود به پیش می رود و به الگوی بسیاری از ملت های جهان مبدل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه یزد: ایمان مهمترین مزیت و عامل پیروزی جبهه مقاومت است

امام جمعه یزد: ایمان مهمترین مزیت و عامل پیروزی جبهه مقاومت است