مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 15:352023-12-02سياسي

رییسی قانون جدید جرم بودن خرید و فروش رأی را ابلاغ کرد


آیت الله سیدابراهیم رییسی «قانون اصلاح بند (1) ماده (83) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی» را که براساس آن هرگونه خرید و فروش مستقیم یا غیرمستقیم رأی جرم است را ابلاغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رییسی در اجرای اصل 123 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، قانون اصلاح بند (1) ماده (83) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی را که در جلسه علنی روز یکشنبه 21 آبان 1402 مجلس شورای اسلامی، تصویب و در تاریخ 2 آذر به تایید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور و قانون بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران را که در جلسه علنی روز سه شنبه 30 خرداد 1402 مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ 17 آبان ماه 1402 از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام با تایید تبصره (2) ماده (4) و اصلاح بند الف ماده (7) و مواد (18)، (22) و (66) موافق با مصلحت نظام تشخیص داده شد، برای اجرا به بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان برنامه و بودجه و بودجه کشور، مجلس شورای اسلامی، نهاد ریاست جمهوری، وزارت دادگستری، وزارت اطلاعات، وزارت کشور و قوه قضاییه ابلاغ کرد.

 هرگونه خرید و فروش مستقیم یا غیرمستقیم رأی جرم است بند (1) ماده (83) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی چیست؟ در مصوبه مجلس درباره اصلاح بند یک ماده 83 قانون انتخابات مجلس گفته شده که هرگون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی قانون جدید جرم بودن خرید و فروش رأی را ابلاغ کرد

رییسی قانون جدید جرم بودن خرید و فروش رأی را ابلاغ کرد