مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 15:152023-11-28سياسي

بانوان با انضباط کاری می توانند زمینه ساز اجرای اقدامات قابل توجه در شهرها باشند


به منظور توجه بیشتر به نقش آفرینی بانوان در عرصه مدیریت شهری و اداره شهرداری های کشور، نشست 10 بانوی شهردار با دکتر سلیمی رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور برگزار شد.

- در نشست بانوان شهردار با رییس سازمان شهرداری ها مطرح شد  بانوان با انضباط کاری می توانند زمینه ساز اجرای اقدامات قابل توجه در شهرها باشند به منظور توجه بیشتر به نقش آفرینی بانوان در عرصه مدیریت شهری و اداره شهرداری های کشور، نشست 10 بانوی شهردار با دکتر سلیمی رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور برگزار شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی سلیمی در این نشست گفت: خوشبختانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، شاهد حضور بانوان ارجمند کشور در شهرداری ها، دهیاری ها و شوراهای اسلامی شهر و روستا هستیم.

امید است از این فرصت حضور در عرصه مدیریت شهری به بهترین نحو و به نفع رفاه مردم استفاده کنید و پرچمدار ایجاد تحول در شهرها باشید.

سلیمی با بیان اینکه بانوان با انضباط کاری می توانند زمینه ساز اجرای اقدامات خوبی در شهرها باشند، اظهار کرد: باید تلاش کنید تا با مدیریت درست و قوی، نگاه مثبت به زنان در جامعه تقویت شود.

وی با اشاره به اینکه شهرهای کشور هر کدام دارای ظرفیت های ویژه ای است، گفت: این ظرفیت ها می بایست با تدبیر شهرداران در خدمت رفاه و آسایش مردم و توسعه و عمران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان با انضباط کاری می توانند زمینه ساز اجرای اقدامات قابل توجه در شهرها باشند

بانوان با انضباط کاری می توانند زمینه ساز اجرای اقدامات قابل توجه در شهرها باشند