مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 09:152023-12-19ورزشي

گزارش تحقیق و تفحص از فدراسیون سوارکاری به قوه قضاییه ارجاع شد


با موافقت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، گزارش نهایی تحقیق و تفحص از وزارت ورزش و جوانان در مورد عملکرد فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی به قوه قضاییه ارجاع شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در جلسه علنی امروز (سه شنبه 28 آذر ماه) مجلس شورای اسلامی، گزارش نهایی تحقیق و تفحص از وزارت ورزش و جوانان در مورد عملکرد فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران در دستور کار قرار گرفت که وکلای ملت با 163 رأی موافق، 17 رأی مخالف و 12 رأی ممتنع از مجموع 222 نماینده حاضر در جلسه با ارجاع این گزارش به قوه قضاییه موافقت کردند.

موارد زیر به عنوان جمع بندی این گزارش مطرح شده است: 1- مشارکت در فساد و دوپینگ و جلوگیری از ارسال نمونه دوپینگ اسب های افراد شاخص به آزمایشگاه و تغییر نتایج مسابقات به نحو دلخواه 2- خروج حدود 135 هزار دلار از منابع ارزی به بهانه بررسی نمونه های ارسالی از کشور که در این خصوص اخذ غیرقانونی ارز و وجه هزینه ارسال به خارج از کشور به صورت غیرواقعی محرز می باشد.

3- عدم تسویه بدهی با فدراسیون جهانی از سال 1399 تا سال 1401 حدود 30 هزار دلار حق عضویت با وجود دریافت ارز لازم با تأیید وزارت ورزش و جوانان از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و هزینه کرد آن در محل های دیگر که سبب ضررهای فراوان به فدراسیون شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش تحقیق و تفحص از فدراسیون سوارکاری به قوه قضاییه ارجاع شد

گزارش تحقیق و تفحص از فدراسیون سوارکاری به قوه قضاییه ارجاع شد