مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 10:502023-12-12فرهنگي

چرا نوید محمدزاده برای نسل Z جذاب شد؟


این ماجرا فقط قصه علی خوشرو نیست بلکه داستان بسیاری از نوجوانان و جوانانی است که از آنان به عنوان «نسل زد» (Z) یاد می کنیم؛ جوانانی که بسیاری از آنان شیفته نوید محمدزاده هستند.

- این ماجرا فقط قصه علی خوشرو نیست بلکه داستان بسیاری از نوجوانان و جوانانی است که از آنان به عنوان نسل زد (Z) یاد می کنیم؛ جوانانی که بسیاری از آنان شیفته نوید محمدزاده هستند.

کافه تریای چهارسو مجموعه تئاتر شهر این روزها میزبان یکی از همین جوانان است که قصه زندگی خود را در قالب نمایشی کافه ای برای تماشاگران روایت می کند.

سید علی خوشرو از نوجوانی با دیدن فیلم ابد و یک روز شیفته نوید محمدزاده می شود و این شیدایی، سبب می شود که او آنچنان در قالب این بازیگر برود که هویت خود را فراموش کند.

او حالا با اجرای نمایش من نوید نیستم تلاش می کند به دیگر هم نسلان خود هشدار بدهد که از چهره های محبوب شان بُت نسازند بلکه بدانند خودشان همان غولی هستند که از دیگران در ذهن خود ساخته اند و فقط باید آن را پیدا کنند.

این بازیگر و کارگردان جوان در گفتگو با ایسنا از دغدغه اش برای اجرای این نمایش می گوید.

علی خوشرو در نمایش خود توضیح می دهد که ابتدا به پیشنهاد خانواده اش قرار بوده مداح شود و حتی دوره مداحی هم می بیند اما بعد باز هم به توصیه خانواده، دنبال کلاس آواز می رود و در هیچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا نوید محمدزاده برای نسل Z جذاب شد؟

چرا نوید محمدزاده برای نسل Z جذاب شد؟