مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 15:002023-11-24سياسي

چندنفر دیگر در کهگیلویه و بویراحمد از دست برود تا این استان مجهز به بالگرد شود؟


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام علی وحدانی فر (امام جمعه دهدشت) در خطبه های نماز جمعه دهدشت، بازدید رهبر معظم انقلاب از دستاورد های نیروی هوافضا را یادآور شد و در تشریح برخی نکات مهم سخنان رهبر انقلاب در این بازدید اظهار کرد: - امام جمعه کهگیلویه داشتن بالگرد در استان را از ضروریات عنوان کرد و خواستار مجهز کردن اورژانس هوایی استان به بالگرد از مسؤولان کشوری شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام علی وحدانی فر (امام جمعه دهدشت) در خطبه های نماز جمعه دهدشت، بازدید رهبر معظم انقلاب از دستاورد های نیروی هوافضا را یادآور شد و در تشریح برخی نکات مهم سخنان رهبر انقلاب در این بازدید اظهار کرد: دست غربی ها و موضع آن ها در مورد تبعیض نژادی و حقوق بشر برای همگان رو شده و کار اخیر آن ها در غزه نشان داد که حقوق بشر ابزار تبلیغاتی برای تسلط بر انسان هاست.

وحدانی فر دومین نکته سخنان رهبر انقلاب را این گونه عنوان کرد که ادعای پرطمطراق رژیم غاصب و قدرت نظامی افسانه ای آن ها سه روز بعد از طوفان الاقصی دوام نیاورد و مقابل گروه کوچک حماس از بین رفت.

امام جمعه دهدشت رونمایی از دستاورد های دفاعی ایران را مقارن با شکست های اسراییل در جنگ با غزه و ادامه دار بودن این پیشرفت های نظامی را مهم ترین نکته در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چندنفر دیگر در کهگیلویه و بویراحمد از دست برود تا این استان مجهز به بالگرد شود؟

چندنفر دیگر در کهگیلویه و بویراحمد از دست برود تا این استان مجهز به بالگرد شود؟