مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 17:552023-11-23سياسي

عملیات اجرایی طرح های فاضلاب گیلان باید سرعت بگیرد


وزیر نیرو یکی از مسائل استان گیلان را طرح های فاضلاب به ویژه فاضلاب شهر رشت دانست که مورد تاکید رییس جمهور در سفر استانی بود و عنوان کرد: در جریان سفر رییس جمهور مصوبات خوبی برای فاضلاب رشت داشتیم و لذا عملیات اجرایی رفعِ بخش های ناقص شبکه فاضلاب رشت را .

- ایسنا/گیلان وزیر نیرو یکی از مسائل استان گیلان را طرح های فاضلاب به ویژه فاضلاب شهر رشت دانست که مورد تاکید رییس جمهور در سفر استانی بود و عنوان کرد: در جریان سفر رییس جمهور مصوبات خوبی برای فاضلاب رشت داشتیم و لذا عملیات اجرایی رفعِ بخش های ناقص شبکه فاضلاب رشت را شروع کردیم و پیمانکار فعال شده است؛ این شبکه اهمیت بالایی برای حفاظت از منابع آب استان و تصفیه بهداشتی فاضلاب دارد و لذا باید سرعت بگیرد.

علی اکبر محرابیان امروز، 2 آذرماه در گفت وگو با خبرنگاران در حاشیه سفر به گیلان و بازدید از پروژه های زیرساختی حوزه آب و برق، اظهار کرد: امروز با همراهی استاندار و مدیران کل دستگاه ها و نمایندگان در خدمت مردم عزیز گیلان بودیم.

وی با تاکید بر لزوم مدیریت منابع آب، افزود: با توجه به وجود آب فراوان در استان گیلان بر اثر بارش ها، مدیریت منابع آب امری ضروری است؛ البته از سال های گذشته سدهایی برای گیلان طراحی و اجرا شده و برخی از طرح ها و پروژه ها نیز در دست اجراست که مهمترین آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی طرح های فاضلاب گیلان باید سرعت بگیرد

عملیات اجرایی طرح های فاضلاب گیلان باید سرعت بگیرد