مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 11:352023-11-29سياسي

بررسی اصلاح موانع ترخیص کالای ته لنجی در بوشهر


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به بررسی مشکلات لنج داران و ملوانان شناورهای تجاری گناوه و دیلم، گفت: اصلاح 59 قلم کالای همراه ملوان و برداشتن معیار 60 تن وزن برای ترخیص کالای ته لنجی بررسی شد.

- ایسنا/بوشهر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به بررسی مشکلات لنج داران و ملوانان شناورهای تجاری گناوه و دیلم، گفت: اصلاح 59 قلم کالای همراه ملوان و برداشتن معیار 60 تن وزن برای ترخیص کالای ته لنجی بررسی شد.

اکبر پورات در نشست با مرزنشینان و لنج داران شهرستان های گناوه و دیلم گفت: در این نشست مشکلات مصوبه جدید کالای همراه ملوان از سوی لنج داران مطرح شد که مجموعه استان نهایت تلاش و پیگیری در راستای رفع موانع و جلب رضایت مرزنشینان استان بوشهر انجام می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر، تصریح کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون و با تلاش مستمر استاندار بوشهر، یکی از اولویت های مهم و اساسی دولت ساماندهی کالای همراه ملوان بوده است تا نگرانی لنج داران در این زمینه برطرف شود.

وی گفت: با تلاش و پیگیری های مکرر استاندار بوشهر اخیراً سفر اول لنج داران استان در راستای حمایت از معیشت مرزنشینان استان از سوی وزیر کشور ابلاغ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی اصلاح موانع ترخیص کالای ته لنجی در بوشهر

بررسی اصلاح موانع ترخیص کالای ته لنجی در بوشهر