مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 14:202023-12-18سياسي

رفع مشکل گاز صنایع رفسنجان با انتقال خط لوله سراسری یازدهم از عسلویه


فرماندار رفسنجان با بیان این که صنایع رفسنجان نباید با کمبود گاز مواجه شوند، گفت: خط لوله سراسری یازدهم از عسلویه در دستور کار قرار دارد و براساس برنامه ریزی ها این خط لوله قرار است در شهرستان های سیرجان، - ایسنا/کرمان فرماندار رفسنجان با بیان این که صنایع رفسنجان نباید با کمبود گاز مواجه شوند، گفت: خط لوله سراسری یازدهم از عسلویه در دستور کار قرار دارد و براساس برنامه ریزی ها این خط لوله قرار است در شهرستان های سیرجان، رفسنجان، زرند و نهایتاً استان خراسان جنوبی اجرا شود و امیدواریم با انتقال این خط لوله گاز به استان کرمان مشکل صنایع از لحاظ کمبود گاز حل شود.

حسین رضایی امروز 27 آذرماه در مراسم تودیع و معارفه رییس اداره گاز شهرستان رفسنجان با پاسداشت از زحمات سرپرست سابق این اداره، گازرسانی را یکی از مولفه های توسعه پایدار دانست و افزود: گازرسانی در توسعه مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کشور به خصوص در استان کرمان و شهرستان رفسنجان تسریع ایجاد کرده است.

وی عمران و آبادانی روستاها را مرهون گازرسانی دانست و بیان کرد: اگر گاز به مناطق روستایی و محروم نرسیده بود، توسعه هم محقق نمی شد.

رضایی با اشاره به توسعه و رونق صنایع شهرستان به واسطه گاز و اینکه صنایع رفسنجان نباید با کمبود گاز مواجه شوند، ادامه داد: خط لوله سراسری یاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل گاز صنایع رفسنجان با انتقال خط لوله سراسری یازدهم از عسلویه

رفع مشکل گاز صنایع رفسنجان با انتقال خط لوله سراسری یازدهم از عسلویه