مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 10:002023-11-30حوادث

کنترل الکترونیکی سارقان سابقه دار بعد از آزادی


سارقانی که بیش از 10 بار سابقه دستگیری دارند و احتمال تکرار جرم آن ها وجود داشته باشد حتی بعد از آزادی با پابند و دستبند های الکترونیکی کنترل می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سردار احمدرضا رادان در سفر به چهارمحال و بختیاری در فرودگاه شهرکرد در جمع خبرنگاران با انتقاد از جولان خودرو های شوتی در سطح جاده ها اظهار داشت: خودرو های شوتی کنار رقم زدن تصادف های خطرناک در سطح جاده ها به دلیل سرعت بالا و سبقت های غیرمجاز، اقدام به تخلف راهنمایی و رانندگی می کنند و آرامش را از مردم در جاده ها گرفته اند.

رادان افزود: خودرو های شوتی با رانندگی با سرعت بالا و سبقت غیرمجاز منجر به تصادفات و تخلفات راهنمایی و رانندگی می شوند، پیش بینی می شود شمار تلفات ناشی از حضور خودرو های شوتی در جاده ها امسال به 500 نفر برسد.

وی خاطرنشان کرد: جرم خودرو های شوتی در قاچاق کالا قابل توجه است و بر این اساس نیروی انتظامی برای توقف این خودرو ها در طول مدتی مشخص درخواست داده است که اگر این پیشنهاد تصویب شود نگرانی عمده مردم و حتی سیستم اقتصادی کشور در این خصوص به شدت کاهش می یابد، هرچند در زمان حاضر نیز با توجه به اختیاراتی که مجموعه نیروی انتظامی دارد نسبت به توقف خودرو های شوتی اقدام می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل الکترونیکی سارقان سابقه دار بعد از آزادی

کنترل الکترونیکی سارقان سابقه دار بعد از آزادی