مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 14:102023-12-19بين الملل

کرملین مشارکت در ائتلاف آمریکایی علیه یمن را رد کرد


سخنگوی کرملین روز سه شنبه گفت که ارتش روسیه در عملیات ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا در دریای سرخ مشارکتی نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری فدراسیون روسیه امروز (سه شنبه) هرگونه مشارکت در ائتلاف چندملیتی به رهبری آمریکا در دریای سرخ را رد کرد.

پسکوف طی نشست خبری در کرملین، در پاسخ به سوالی درباره تشکیل ائتلافی متشکل از ده کشور برای مقابله با عملیات های ارتش یمن علیه کشتی های مرتبط با رژیم صهیونیستی گفت: ما در عملیات [ائتلاف] مشارکتی نداریم .

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ،  وی درباره جنگ غزه و روند آزادی اسرای صهیونیست در دست حماس نیز توضیح داد: کارهای بزرگ خوب و ضروری برای تخلیه اتباع روس از نوار غزه انجام شده است .

پیش از این، لوید آستین وزیر دفاع آمریکا بامداد سه شنبه اعلام کرد که ائتلافی متشکل از 10 کشور برای مقابله با عملیات های ارتش یمن علیه کشتی های صهیونیستی در دریای سرخ ایجاد شده است.

(جزییات بیشتر ) سخنگوی کرملین در بخش دیگری از صحبت هایش با بیان اینکه روسیه اقداماتی را برای دورزدن بسته تحریمی اروپا علیه صادرات الماس این کشور انجام می دهد، اظهار داشت: انسداد دارایی ها توسط اتحادیه اروپا تهدیدی برای نهادهای دفاعی روسیه نیست زیرا هیچ دارایی در آنجا وجود ندارد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرملین مشارکت در ائتلاف آمریکایی علیه یمن را رد کرد

کرملین مشارکت در ائتلاف آمریکایی علیه یمن را رد کرد