مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 14:152023-12-11سياسي

35 بقعه متبرکه چهارمحال و بختیاری میزبان طرح سوگواره یاس نبوی


مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: سوگواره یاس نبوی همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در جوار بیش از 35 امامزاده و بقعه متبرکه استان برگزار می شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: سوگواره یاس نبوی همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در جوار بیش از 35 امامزاده و بقعه متبرکه استان برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسن امیری 20 آذرماه در جلسه هماهنگی برگزاری طرح سوگواره یاس نبوی، اظهار کرد: طرح سوگواره یاس نبوی همزمان با سراسر کشور از 23 لغایت 27 آذرماه در بقاع متبرکه استان و با حضور شهدای گمنام برگزار می شود.

وی افزود: دشمن در عصر حاضر نیز همانند صدر اسلام در حال تلاش برای نفوذ در سبک زندگی و حوزه های اجتماعی و فرهنگی است لذا ترویج فرهنگی فاطمی یک از موثرترین راه های مقابله با نفوذ دشمن است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: فضاسازی محیطی و پیرامونی بقاع متبرکه، پخش مداحی و کلیپ های کوتاه سخنرانی در خصوص شهادت حضرت زهرا (س) از سیستم های صوتی بقاع متبرکه، هماهنگی با سخنرانان، مداحان و هیئات مذهبی شاخص و برپایی موکب های پذیرایی از جمله اقدامات بقاع متبرکه در ایام فاطمیه دوم خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35 بقعه متبرکه چهارمحال و بختیاری میزبان طرح سوگواره یاس نبوی

35 بقعه متبرکه چهارمحال و بختیاری میزبان طرح سوگواره یاس نبوی