مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 23:302023-12-06بين الملل

صدرالحسینی: حتی 10 درصد از اهداف صهیونیست ها در جنگ غزه محقق نشد


کارشناس مسائل غرب آسیا، آغاز مجدد جنگ توسط رژیم صهیونیستی را با هدف دستاوردسازی برای نتانیاهو ارزیابی و تاکید کرد: رجزخوانی های تل آویو مبنی بر دستگیری همه فرماندهان مقاومت، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - سیدرضا صدرالحسینی کارشناس مسائل منطقه در گفت وگو با ایرنا و در پاسخ به این پرسش که چرا آتش بس نقض و بار دیگر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم غزه آغاز شده است؟ ، گفت: موضوع آتش بس مورد توافق آمریکایی ها نبود.

به دلیل اینکه در طول 58 روزی که جنگ با شدت زیاد توسط رژیم صهیونیستی و حمایت های همه جانبه نظامی، سیاسی، لجستیکی، دیپلماتیک و رسانه ای آمریکا، اروپا و ناتو ادامه داشت، هیچ دستاوردی برای این رژیم به ارمغان نیاورد.

آغاز دوباره جنگ توسط رژیم صهیونیستی به این دلیل بود که دستاوردی را برای دور بعدی مذاکرات که می توانست مستقیم یا غیر مستقیم باشد، کسب نکرده بود.

این کارشناس مسائل غرب منطقه افزود: شعارها و رجزخوانی های بزرگتر از حد و حدود این رژیم مبنی بر دستگیری همه فرماندهان مقاومت، پیدا کردن همه تونل ها، آزادی همه اسیران و نابودی حماس، حتی کمتر از 10 درصد نیز محقق نشد.

بر این اساس، این رژیم آبرو و حیثیتی را که چندین سال مانند ویترین توسط رسانه های غرب و آمریکا برای آن ساخته شده بود، از دست داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدرالحسینی: حتی 10 درصد از اهداف صهیونیست ها در جنگ غزه محقق نشد

صدرالحسینی: حتی 10 درصد از اهداف صهیونیست ها در جنگ غزه محقق نشد