مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 16:502023-12-06سياسي

انتقاد کاخ سفید از جمهوری خواهان برای استیضاح بایدن


کاخ سفید هر گونه اقدام از جانب مجلس نمایندگان آمریکا را جهت اجرای طرح تحقیقات مربوط به استیضاح رییس جمهور این کشور را غیرقانونی خوانده و مدعی شده است که این روند در مسیر شکست قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالی که جمهوری خواهان مجلس نمایندگان آمریکا در حال آماده شدن برای رای گیری سریع در باب مجوز رسمی برای اجرای طرح تحقیقات استیضاح بایدن هستند، کاخ سفید اقدامات آنها را شکست خورده و غیرقانونی اعلام می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازان بی سی نیوز ، کاخ سفید آمریکا در حال انتقاد از جمهوری خواهان مجلس نمایندگان این کشور است که همچنان به دنبال ادامه دادن اقدامات خود برای طرح تحقیقات استیضاح جو بایدن، رییس جمهور کنونی آمریکا هستند و تلاش می کنند این اقدام تا پیش از تعطیلات کریسمس به نتیجه برسد.

این اقدام از آنجایی از سوی اعضای کاخ سفید و نمایندگان دموکرات مورد انتقاد قرار گرفته است که تاکنون جمهوری خواهان مجلس نمایندگان آمریکا هیچ مدرک مستدلی دال بر تخلفات رییس جمهور آمریکا کشف نکرده اند، در حالی که روند تحقیقات آنها از ماه سپتامبر آغاز شده و تاکنون هم ادامه داشته است.

ایان سامز سخنگوی کاخ سفید، در جریان بیانیه ای استدلال کرده است که گویا مارجری تیلور گرین نماینده جمهوری خواه مجلس نمایندگان و حامی سرسخت دونالد تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد کاخ سفید از جمهوری خواهان برای استیضاح بایدن

انتقاد کاخ سفید از جمهوری خواهان برای استیضاح بایدن