مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 11:102023-12-11سياسي

نمایشگاه «یاس کبود» با محوریت سوگواری ایام فاطمیه در مشهد


نمایشگاه «یاس کبود» را با هدف گرامیداشت ایام سوگواری دهه فاطمیه برگزار و سعی کرده ام از زبان قلم در خصوص این مناسبت مهم صحبت کنم.

- نمایشگاه یاس کبود با محوریت سوگواری ایام فاطمیه در مشهد ایسنا/خراسان رضوی یک هنرمند خوشنویس گفت: نمایشگاه یاس کبود را با هدف گرامیداشت ایام سوگواری دهه فاطمیه برگزار و سعی کرده ام از زبان قلم در خصوص این مناسبت مهم صحبت کنم.

علی اکبر رضوانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: سومین دوره نمایشگاه یاس کبود در نگارخانه رضوان در حال برگزاری است و 50 اثر با خط شکسته نستعلیق به مناسبت ایام فاطمیه در نمایشگاه در معرض نمایش است.

همچنین باید گفت که تهذیب آثار توسط فاطمه رضوانی انجام شده است.

وی افزود: آثار حاضر در نمایشگاه با محوریت موضوعی حضرت فاطمه زهرا(س) است.

مجموع آثار را در سال های 1401و 1402 نوشته ام که در نوشتن آثار از احادیث و اشعار شاعران بزرگ مرتبط با حضرت فاطمه(س) استفاده کرده ام.

رضوانی ادامه داد: به همین دلیل سعی کرده ام با خلق این آثار مانند دیگر شیعیان این مناسبت مهم را با شکوه برگزار کرده و به نوعی از زبان قلم صحبت کنیم.

نمایشگاه یاس کبود هر روزه از 18تا 23 آذرماه در نگارخانه رضوان واقع در کوهسنگی 17 دایر است و علاقه مندان می توانند صبح از ساعت 9 تا 13 و عصر از ساعت 16 تا 19 از این نمایشگاه بازدید کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه «یاس کبود» با محوریت سوگواری ایام فاطمیه در مشهد

نمایشگاه «یاس کبود» با محوریت سوگواری ایام فاطمیه در مشهد