مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 11:302023-12-02بين الملل

اجلاس کاپ 28 دبی و سستی مواضع جهان در قبال فاجعه غزه


بیست و هشتمین اجلاس سالانه آب و هوایی سازمان ملل در دبی تنها با اشاره هایی به موضوع جنگ غزه و تهدیدهای آن برای محیط زیست و امنیت غذایی فلسطین همراه بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، بیست وهشتمین اجلاس متعهدین کنوانسیون تغییراقلیم سازمان ملل موسوم به (کاپ 28) از روز پنجشنبه در شهر دبی امارات متحده عربی آغاز شده که با حاشیه هایی همراه بوده است.

دعوت از رییس رژیم صهیونیستی برای حضور در اجلاس آب و هوایی دبی در حالی که تجاوز نظامی این رژیم  احساسات میلیون ها نفر در سراسر جهان را تحریک کرده است، تردیدها درباره هدف امارات از برگزاری این اجلاس با هدف ادعایی بهبود شرایط زندگی مردم و کاهش تاثیر منفی پدیده های اقلیمی از جمله افزایش دمای کره زمین قوت بخشید.

در همین راستا در ساعات پایانی روز نخست اجلاس، علی اکبر محرابیان ، وزیر نیروی جمهوری اسلامی ایران که به عنوان رییس هیئت اعزامی از کشورمان برای شرکت در کاپ 28 به دبی سفر کرده بود، به محض مطلع شدن از سفر رییس رژیم صهیونیستی به ابوظبی، اجلاس را ترک کرد.

  محرابیان با بیان اینکه ارزیابی های قبلی حاکی از حضور نداشن مسئولان رژیم صهیونیستی بود، گفت که هیئت اعزامی از ایران قصد داشته از فرصت حضور در اجلاس برای تبیین شرایط، مذاکره با مقامات و هیئت های کشورهای مختلف و دفاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجلاس کاپ 28 دبی و سستی مواضع جهان در قبال فاجعه غزه

اجلاس کاپ 28 دبی و سستی مواضع جهان در قبال فاجعه غزه