مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 18:002023-12-13اقتصادي

تامین آب شرب دو هزار و 703 روستای آذربایجان شرقی از بزرگترین چالش ها است


سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی اظهار کرد: 11 شهرستان استان در مسیر توسعه نیافتگی قرار دارند و تامین آب شرب تعداد دو هزار و 703 روستای استان از بزرگترین چالش ها به شمار می رود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی اظهار کرد: 11 شهرستان استان در مسیر توسعه نیافتگی قرار دارند و تامین آب شرب تعداد دو هزار و 703 روستای استان از بزرگترین چالش ها به شمار می رود.

حیدر فتح زاده، چهارشنبه، 22آذرماه، در جلسه بررسی نحوه تامین اعتبار تفاهم نامه های منعقد شده با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) گفت: دستگاه های اجرایی استان تا یک هفته فرصت دارند اموال و دارایی های قابل واگذاری و سایر روش های پیشنهادی تامین اعتبار پروژه های مورد تفاهم با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) را اعلام کنند.

وی افزود: حدود 380 پروژه نیمه تمام در استان آذربایجان شرقی وجود دارد که با وضعیت فعلی محدودیت منابع مالی سال های زیادی برای اتمام این پروژه ها زمان لازم است.

وی تصریح کرد: در این وضعیت انتظار داریم دستگاه های اجرایی استان به صورت شفاف و روشن با تمام ظرفیت ها و منابع موجود پای کار باشند و تا یک هفته اموال و دارایی های قابل واگذاری و سایر روش های پیشنهادی تامین اعتبار پروژه های مورد تفاهم با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) را اعلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین آب شرب دو هزار و 703 روستای آذربایجان شرقی از بزرگترین چالش ها است

تامین آب شرب دو هزار و 703 روستای آذربایجان شرقی از بزرگترین چالش ها است