مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 18:502023-12-20سياسي

استعمار با متحجرین و لیبرال ها به دنبال حذف روحانیت است


مدرس سطوح عالی حوزه های علمیه خراسان گفت: در طول تاریخ 200 سال اخیر استعمار و استکبار با متحجرین، لیبرال ها و روشنفکرنماها به دنبال حذف علما و روحانیت بود و این بدان خاطر است که از این قشر جامعه ضربه فراوان خورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت حیدریه، حجت الاسلام نوایی امروز در جمع طلاب و روحانیون حوزه های علمیه تربت حیدریه اظهار کرد: امام راحل علیه جریان کلیت استکبار و استعمار انقلاب کرد و این را با تکیه بر نهاد روحانیت انجام داد و اگر روحانیت نبود و شاگردانی همچون شهید مطهری، بهشتی، باهنر، صدوقی، مقام معظم رهبری پرورش نمی داد شاید موفقیت چندانی در متلاشی کردن نظام 2500 ساله شاهنشاهی بدست نمی آورد.

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) پس از دوران ها هجمه در قالب یک مرام نامه اسلام را حیات بخشید و نظام اسلامی را تأسیس و در نهایت سه ماه و چند روز مانده به رحلت خود در سوم اسفند 67 یک منشور برای حوزه های علمیه صادر کرد.

نوایی در تشریح معنای منشور گفت: منشور به معنای اعلامیه کاربردی و توضیحات تبیین کننده برای راه آینده و پیام برانگیزنده و شور آفربنی است که امام راحل به حوزه های علمیه، مراجع و علما و مدرسین و طلاب و روحانیون صادر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعمار با متحجرین و لیبرال ها به دنبال حذف روحانیت است

استعمار با متحجرین و لیبرال ها به دنبال حذف روحانیت است