مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 11:202023-12-11سياسي

خانه های محبان اهل بیت(ع) پرتویی از خانه ائمه اطهار است


سخنران حرم مطهر حضرت معصومه(س)، گفت: خانه های محبان اهل بیت (ع) شعاع و پرتویی از خانه ائمه اطهار است؛ لذا خانه باید خانه اهل بیت (ع) باشد و همه اعضای خانواده با الگوگیری از سیره ائمه اطهار مهر و محبت را در فضای خانه منعکس کنند.

- ایسنا/قم سخنران حرم مطهر حضرت معصومه(س)، گفت: خانه های محبان اهل بیت (ع) شعاع و پرتویی از خانه ائمه اطهار است؛ لذا خانه باید خانه اهل بیت (ع) باشد و همه اعضای خانواده با الگوگیری از سیره ائمه اطهار مهر و محبت را در فضای خانه منعکس کنند.

حجت الاسلام والمسلمین فرح زاد در محفل معارفی حرم مطهر حضرت معصومه(س) که در شبستان امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به اهمیت ارتباط حقیقی، معنوی و معرفتی با پیامبر و اهل بیت (ع) در این دنیا، تصریح کرد: مداومت بر ذکر صلوات را از راه های کسب شفاعت اهل بیت (ع) است.

وی ذکر صلوات را بسیار بالاتر از سلام دانست و با بیان این که صلوات ذکر دعای مداوم است، اظهار کرد: پیامبر(ص) در روایتی می فرمایند، بر من لازم است تا از گنهکارانی که هر روز و هر شب صلوات می فرستند شفاعت کنم.

سخنران محفل معارفی حرم مطهر ضمن اشاره به مدح، تکریم و احترام فوق العاده رسول خدا(ص) به فاطمه زهرا (س)، بیان کرد: فاطمه به معنای بریدن و جداکردن است؛ چرا که خلق از درک حقیقت ذات و معرفت این بانو ناتوان و بریده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه های محبان اهل بیت(ع) پرتویی از خانه ائمه اطهار است

خانه های محبان اهل بیت(ع) پرتویی از خانه ائمه اطهار است