مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 15:252023-12-05ورزشي

علی نژاد: اگر حکمیت داشتیم کار سرخابی ها به CAS نمی کشید + فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، مهدی علی نژاد در حاشیه مجمع عمومی و سالانه کمیته ملی المپیک در مورد اختلاف نظر اعضای مجمع کمیته ملی المپیک در خصوص تاسیس دادگاه حکمیت ورزش، - علی نژاد: اگر حکمیت داشتیم کار سرخابی ها به CAS نمی کشید + فیلم کارشناس خبره حاضر در مجمع کمیته ملی المپیک، گفت: در مورد دادگاه حکمیت ورزش سوءتفاهم و خلط مبحث پیش آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، مهدی علی نژاد در حاشیه مجمع عمومی و سالانه کمیته ملی المپیک در مورد اختلاف نظر اعضای مجمع کمیته ملی المپیک در خصوص تاسیس دادگاه حکمیت ورزش، اظهار کرد: بنده عضوی از مجمع هستم و نمی توانم در این رابطه اظهار نظر کنم و اطلاعی هم نداشتم.

در مجموع مجمع مثل روال عادی برگزار شد و مصوبات لازم را داشت و شاید به واسطه برخی ملاحظات چنین تصمیمی اتخاذ شده است.

کارشناس خبره مجمع افزود: درباره پرداخت حقوق به ورزشکاران عنوان کرد: اینکه اساسا مطرح کنیم یک ورزشکار شانس طلاست به ورزشکار فشار روانی وارد می کند و در عین حال زمانی که به یک ورزشکار اعلام می شود شانس نقره یا برنز است یعنی توقع مدال از او نداریم.

اساسا در حقوق دادن این مدل جواب نمی دهد و اگر می خواهیم حقوق پرداخت کنیم باید شاخص های دیگری داشته باشیم و اگر قصد داریم حقوق یکسانی پرداخت نکنیم باید روش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی نژاد: اگر حکمیت داشتیم کار سرخابی ها به CAS نمی کشید + فیلم

علی نژاد: اگر حکمیت داشتیم کار سرخابی ها به CAS نمی کشید + فیلم