مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 15:152023-11-22بين الملل

جنبش جهاد : اسرای نظامی دشمن را آزاد نمی کنیم


جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: تا زمانی که همه اسرای ما از زندان های رژیم صهیونیستی آزاد نشوند، اسرای نظامی دشمن ما هم به آزادی نخواهند رسید.

- براساس این توافق ، 50 اسیر زن و کودک اسراییلی زیر 19 ساله در مقابل 150 زن و کودک زیر 19 ساله فلسطینی بر اساس سوابق اسارت آزاد خواهند شد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز چهارشنبه، 22 نوامبر با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که توافق آتش بس در غزه، پس از تلاش های جدی و مذاکرات سخت از طریق میانجی گری و تعلل و لجاجت از سوی اشغالگران انجام شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه الجزیره ، جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد: تا زمانی که همه اسرای ما از زندان های رژیم صهیونیستی آزاد نشوند، اسیران نظامی دشمن ما هم به آزادی نخواهند رسید.

  پس از 47 روز درگیری میان مقاومت فلسطین و ارتش رژیم صهیونیستی، کابینه تل آویو بامداد امروز با توافق آتش بس در غزه موافقت کرد؛ مقامات دولت آمریکایی از میانجی گری های قطر و مصر در این پرونده تشکر کردند.

  جنبش مقاومت اسلامی حماس هم بیانیه ای صادر کرد: پس از مذاکرات سخت و پیچیده و طولانی، اعلام می کنیم که به یاری خداوند متعال و تلاش های زیاد طرف قطری و مصری به توافق آتش بس انسان دوستانه [آتش بس موقت] به مدت 4 روز دست پیدا کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنبش جهاد : اسرای نظامی دشمن را آزاد نمی کنیم

جنبش جهاد : اسرای نظامی دشمن را آزاد نمی کنیم