مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 23:552023-12-18اجتماعي

دانشجویان می توانند از بیمه فراگیر خانواده ایرانی استفاده کنند


مدیرکل سازمان تامین اجتماعی لرستان گفت: بیمه فراگیر خانواده ایرانی، بسته ای است که انواع بیمه های مرتبط با خانواده و افرادش از جمله دختران و زنان خانه دار، - ایسنا/لرستان مدیرکل سازمان تامین اجتماعی لرستان گفت: بیمه فراگیر خانواده ایرانی، بسته ای است که انواع بیمه های مرتبط با خانواده و افرادش از جمله دختران و زنان خانه دار، دانشجویان را شامل می شود و این قشر می توانند از این طرح استفاده کنند.

منوچهر گودرزی امروز، 27 آذرماه در همایش گفتمان سازی مفاهیم تامین اجتماعی با رویکرد ارتقای فرهنگ بیمه ای که با حضور دانشجویان دانشگاه های لرستان و با مشارکت جهاد دانشگاهی و دانشگاه جامع علمی کاربردی استان در سالن جلسات تامین اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: لرستان دارای 11 شعبه (هفت کارگزاری و پنج شعبه اقماری) است و عمده شهرهای استان تنها یک شعبه دارند و در خرم آباد سه شعبه وجود دارد.

وی افزود: از مجموع یک میلیون و 800 هزار نفر جمعیت لرستان، 780 هزار نفر تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی استان در قالب بیمه شده اصلی، بازنشسته، فرزندان افراد تحت پوشش و .

هستند.

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان با بیان اینکه به استناد قانون، یک سری ماموریت های برای سازمان تعریف شده است، ادامه داد: امسال دو طرح تحولی همچون پوشش فراگیر خانوارهای ایرانی و خدمات غیرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان می توانند از بیمه فراگیر خانواده ایرانی استفاده کنند

دانشجویان می توانند از بیمه فراگیر خانواده ایرانی استفاده کنند