مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 09:402023-11-25اقتصادي

بررسی کاهش ریسک مخاطرات در سازمان زمین شناسی


مدیر اداره روابط بین الملل سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور گفت: این سازمان در روزهای 5 تا 8 آذر میزبان چهارمین اجلاس کارشناسان کشورهای عضو اکو به منظور بررسی کاهش خطر بلایا در منطقه خواهد بود.

- مدیر اداره روابط بین الملل سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور گفت: این سازمان در روزهای 5 تا 8 آذر میزبان چهارمین اجلاس کارشناسان کشورهای عضو اکو به منظور بررسی کاهش خطر بلایا در منطقه خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هانیه بخشایی از برگزاری چهارمین اجلاس کارشناسان کشورهای عضو اکو (سازمان همکاری اقتصادی) به منظور بررسی کاهش خطر بلایا در منطقه اکو به میزبانی این سازمان در تهران و حمایت پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله خبر داد.

وی با بیان اینکه این اجلاس در تاریخ 26 تا 29 نوامبر 2023 مطابق با 5 تا 8 آذر 1402 با حضور کارشناسان کشورهای عضو اکو برگزار خواهد شد، اظهار کرد: هم اندیشی متخصصان و مدیران حوزه کشورهای عضو اکو و به اشتراک گذاری ایده ها و دیدگاه های نوین و حل مسائل بخش مخاطرات زمین شناسی با تاکید بر پدیده فرونشست و زمین لرزه منطقه مهم ترین هدف برگزاری چهارمین اجلاس کارشناسان کشورهای عضو اکو عنوان است تا با ارائه ابزارها و راه های معین، رویه های بین المللی به منظور تقویت تلاش منطقه ای جهت پیشگیری و به حداقل رساند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی کاهش ریسک مخاطرات در سازمان زمین شناسی

بررسی کاهش ریسک مخاطرات در سازمان زمین شناسی