مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 11:302023-12-01ورزشي

عاقبت خط ونشان پسر فردین برای زارع و فدراسیون؛ شکست معصومی در لیگ


ابن شکست در حالی است که معصومی مدعی بود پسرش باید به بازی های آسیایی هانگژو اعزام می شد و اکنون هم اگر به المپیک نرود یا در انتخابی با امیرحسین زارع سرشاخ نشود، - با برگزاری دو مسابقه نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد، در تیم بانک شهر و هوتن با پیروزهای یکطرفه فینالیست شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ دو رقابت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد از ساعت 9 صبح امروز (دهم آذر) به صورت همزمان بین دو تیم بانک شهر با پاس تهران و هوتن با دانشگاه آزاد آغاز شد که دو تیم بانک شهر و هوتن با غلبه بر رقبای خود فینالیست شدند.

بانک شهر با نتیجه 9 بر یک و هوتن با پیروزی 10 بر صفر فینالیست شدند.

اتفاق عجیب و جالب کشتی های صبح امروز ، شکست امیررضا معصومی پسر فردین معصومی در جدال وزن فوق سنگین بود که به علی تبار گمنام باخت! ابن شکست در حالی است که معصومی مدعی بود پسرش باید جای زارع به بازی های آسیایی هانگژو اعزام می شد و اکنون هم اگر به المپیک نرود یا در انتخابی با امیرحسین زارع سرشاخ نشود، به عضویت کشور دیگری در می آید! این نتیجه نشان داد حرف های معصومی و پسرش درباره تابعیت کشور دیگری در کشتی، پشتوانه فنی ندارد و این سنگین وزن جوان و پرآتیه گیلانی فعلا باید خود را روی تشک کشتی ، به مربیان تیم ملی و حریفان تحمیل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاقبت خط ونشان پسر فردین برای زارع و فدراسیون؛ شکست معصومی در لیگ

عاقبت خط ونشان پسر فردین برای زارع و فدراسیون؛ شکست معصومی در لیگ