مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 08:552023-11-29اقتصادي

زوج های همدان در صف سلام به بانک!


جزییات بیشتر صف نوظهور وام را اگر خواسته باشید، باید بدانید صف وام ازدواج و فرزندآوری است که به عنوان وام های قرض الحسنه با نرخ سود کم معروف هستند، - خبرگزاری فارس-همدان؛ صف وام ؛ جدیدترین نوع صفی است که در چند ماه اخیر باب شده و از کجا تا کجا به درازا کشیده شده است، صفی که یحتمل ماه و هفته را درنوردیده و به فصل رسیده و متقاضیان با سرکشی های مستمر در پی وعده از دهن افتاده هستند.

وعده ای که اگر محقق می شد صف کوتاه تر و انتظار به سر می آمد و گویی نتیجه لذت بخش تر می شد، اما آنقدری سرد شده و از دهن افتاده که نتیجه با رنج آمد و شدهای هزار و چند باره همراه شده البته اگر نتیجه ای در بین باشد! جزییات بیشتر این صف نوظهور را هم اگر خواسته باشید، باید بدانید صف وام ازدواج و فرزندآوری است که به عنوان وام های قرض الحسنه با نرخ سود کم معروف هستند، وام هایی که در اثنای آغاز زندگی مشترک و یا روزهای اولین فرزنددار شدن به حکم سهمیه بندی بانک ها گرفتار شده و معضل جدیدی به راه افتاده، متقاضیان هم با پیگیری گاه و بی گاه باز دچار صف و نوبت و شاید وقتی دیگر می شوند.

صف وام اما زاییده تبصره و ماده های سال 1402 است، به این معنا که روند دریافت وام های قرض الحسنه دچار فراز و فرودهای اعلام سهمیه ماهانه شده؛ گواه این ادعا مدد گرفتن از آمار و ارقام همین چند روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زوج های همدان در صف سلام به بانک!

زوج های همدان در صف سلام به بانک!