مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 11:152023-12-21ورزشي

بهره برداری از 18 خانه ورزش روستایی در گلستان با حضور وزیر ورزش و جوانان


همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور به گلستان و با حضور وزیر ورزش و جوانان، 18 خانه ورزش روستایی این استان به صورت متمرکز به بهره برداری رسید.

- ایسنا/گلستان همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور به گلستان و با حضور وزیر ورزش و جوانان، 18 خانه ورزش روستایی این استان به صورت متمرکز به بهره برداری رسید.

صبح امروز پنجشنبه 30 آذر ماه 1402 و همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور به گلستان و با حضور کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان، سالن ورزشی شهدای روستای اودک دوجی از توابع شهرستان علی آبادکتول افتتاح شد.

لازم به ذکر است، سالن ورزشی روستای اودک دوجی از مصوبات سفر اول رییس جمهور به گلستان است که در زمینی به مساحت 987 متر و با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال آماده بهره برداری شده است.

همچنین با حضور وزیر ورزش و جوانان، 18 خانه ورزش روستایی این استان به صورت متمرکز به بهره برداری رسید و در ادامه سفر به گلستان از هتل ورزش گرگان دیدن کرد و از نزدیک در جریان روند تجهیز و فعالیت این مکان قرار گرفت.

وزیر ورزش و جوانان، علاوه بر بازدید از پروژه های ورزشی نیمه کاره، قرار است چند طرح دیگر ورزشی را نیز بهره برداری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید ابراهیم رییسی در چارچوب سفرهای استانی و در یازدهمین سفر استانی در دور دوم صبح امروز پنجشنبه وارد گلستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 18 خانه ورزش روستایی در گلستان با حضور وزیر ورزش و جوانان

بهره برداری از 18 خانه ورزش روستایی در گلستان با حضور وزیر ورزش و جوانان