مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 15:302023-12-06حوادث

کشف بیش از 100 کیلوگرم مواد مخدر توسط مرزبانان تایباد


مرزبانان هنگ مرزی تایباد موفق شدند 100 کیلو و 600 گرم انواع مواد مخدر را در مرز دوغارون کشف و ضبط کنند.

- ایسنا/خراسان رضوی فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: مرزبانان هنگ مرزی تایباد موفق شدند 100 کیلو و 600 گرم انواع مواد مخدر را در مرز دوغارون کشف و ضبط کنند.

سردار مجید شجاع اظهار کرد: در راستای حراست و حفاظت از مرزهای استان و برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، مرزبانان این استان موفق شدند طی عملیاتی با کنترل مرزها 100 کیلو و 600 گرم انواع مواد مخدر را کشف کنند.

وی افزود: مرزبانان این فرماندهی در پست و کنترل مرزی هنگ تایباد حین کنترل خودروهای ورودی به کشور به یک دستگاه خودروی ون مسافری مشکوک و در بازرسی دقیق از خودرو این مقدار مواد مخدر شامل تریاک، شیشه و هرویین پودری را کشف کردند.

شجاع با اشاره به اشراف اطلاعاتی و عملیاتی خوب مرزبانان این هنگ مرزی، خاطرنشان کرد: مرزبانان گروهان مرزی 17 شهریور خودروی ون را توقیف و راننده آن را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری مرزبانی خراسان رضوی، فرمانده مرزبانی استان تاکید کرد: امروز مرزبانان این خطه مرزی با وجود اینکه ایکس ری خودرویی را در اختیار ندارند، اما تعهد و عشق به هموطنان باعث شده تا همواره در برابر قاچاقچیان مقتدرانه ایستاده و قاطعانه با آنها برخورد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 100 کیلوگرم مواد مخدر توسط مرزبانان تایباد

کشف بیش از 100 کیلوگرم مواد مخدر توسط مرزبانان تایباد