مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 17:002023-12-11فرهنگي

پلتفرم های ایرانی در منطقه خواهان بسیاری دارند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، - جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با روابط عمومی سازمان فرهنگ و گفت: هنر و فرهنگ ایران منحصر در دیوارکشی های مرزی داخلی نیست.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، درباره ظرفیت های زیست بوم فرهنگی کشور در صادرات محصولات فرهنگی اظهار کرد: هنر و فرهنگ ایران منحصر در دیوارکشی های مرزی داخلی نیست.

هم بعد منطقه ای و هم بعد بین المللی آن واضح است و خواهان، هوادار و دنبال کننده بسیار دارد.

وی افزود: برای اینکه سطح و عمق بهتری پیدا کند و برد جهانی بیشتری داشته باشد اهتمام خوبی در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی شده است و همکاران ما در این سازمان، کار های موثری را شروع کرده اند.

جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: طبیعتا برد و عمق غنای فرهنگ و هنر ایرانی - اسلامی، منطقه ای و بین المللی است و پرداختن به صنایع فرهنگی و صادرات فرهنگی هم کاملا شدنی است و البته شروع شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلتفرم های ایرانی در منطقه خواهان بسیاری دارند

پلتفرم های ایرانی در منطقه خواهان بسیاری دارند