مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 17:452023-12-20حوادث

ضرورت جلوگیری از موازی کاری در امدادرسانی به حوادث


روسای سازمان مدیریت بحران و آتش نشانی شهر تهران بر ضرورت جلوگیری از موازی کاری در امدادرسانی به هنگام حوادث تاکید کردند.

- روسای سازمان مدیریت بحران و آتش نشانی شهر تهران بر ضرورت جلوگیری از موازی کاری در امدادرسانی به هنگام حوادث تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی نصیری در جلسه مشترک با قدرت الله محمدی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران که در محل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار شد، با اشاره به اهمیت هماهنگی دستگاه های امدادی به منظور افزایش توانایی در هنگام بروز حوادث، گفت: این هم افزایی راهکاری برای پیشگیری از کار موازی، ارتقای توانایی نیروها و افزایش توان کار مشترک است.

وی افزود: آتش نشانی و مدیریت بحران هر دو باید صاحب اقتدار باشند و این اقتدار به نفع ایمنی مردم است و نتیجه آن هم افزایی و همدلی و رفع مشکلات است تا صدای واحدی داشته باشیم.

قدرت الله محمدی، مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران نیز با اشاره به تاثیر منفی ناهماهنگی های احتمالی میان دستگاه های امدادی بر خدمات رسانی مطلوب به شهروندان گفت: در آتش نشانی دو موضوع پیشگیری و عملیات داریم که به هم وابسته اند.

مدیریت بحران فراتر از آتش نشانی است و می تواند در پیشگیری بیشترین نقش را ایفا کند تا از وقوع بحران جلوگیری کنیم، بنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت جلوگیری از موازی کاری در امدادرسانی به حوادث

ضرورت جلوگیری از موازی کاری در امدادرسانی به حوادث