مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 16:152023-12-03سياسي

مجوز مؤسسات قرآنی غیرفعال باطل می شود


مدیر کل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مجوز مؤسسات قرآنی که هیچ فعالیتی ندارند باطل خواهد شد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مجوز مؤسسات قرآنی که هیچ فعالیتی ندارند باطل خواهد شد.

حجت الاسلام مهدی شجاع در حاشیه بازدید از مرکز فرهنگی قرآنی امامزاده سید حمزه(ع) کاشمر در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: 70 تا 80 درصد بانیان، مدیران مسئول و اعضاء محوری مؤسسات قرآنی در سطح کشور را بانوان تشکیل می دهند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه همه ساله برنامه های خوبی برای مؤسسات قرآنی در سطح کشور ارائه می شود، اظهار کرد: در حمایت از مؤسسات قرآنی رویکردهای خوبی در دست انجام است.

مدیر کل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سرعت گرفتن اعطاء مجوزهای مؤسسات قرآنی به متقاضیان خبر داد و افزود: با این وضعیت کمک خوبی به مؤسسات می شود.

وی با بیان اینکه معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بسته های حمایتی خوبی را برای استان ها در دست اقدام دارد، عنوان کرد: اگرچه محدودیت های مالی و پشتیبانی وجود دارد اما تلاش خود را در حمایت از مؤسسات قرآنی به کار گرفته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز مؤسسات قرآنی غیرفعال باطل می شود

مجوز مؤسسات قرآنی غیرفعال باطل می شود