مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 09:252023-12-16بين الملل

رایزنی اردوغان و رییس امارات درباره آتش بس فوری در غزه


رییس جمهوری ترکیه و رییس امارات متحده درباره وضعیت غزه و لزوم برقراری آتش بس فوری و پایدار در این منطقه تحت محاصره گفت وگو کردند.

- رییس جمهوری ترکیه و رییس امارات متحده درباره وضعیت غزه و لزوم برقراری آتش بس فوری و پایدار در این منطقه تحت محاصره گفت وگو کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رجب طیب اردوغان، رییس جمهوری ترکیه و شیخ محمد بن زاید آل نهیان، رییس امارات متحده عربی روز جمعه در یک گفت وگوی تلفنی درباره اقداماتی برای برقراری آتش بس پایدار در نوار غزه بحث و رایزنی کردند.

دفتر ریاست جمهوری ترکیه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که طرفین در این تماس تلفنی در مورد حملات رژیم صهیونیستی به غزه، تلاش برای دستیابی به آتش بس دائمی در این منطقه، اقدامات ترکیه برای ارسال کمک های بشردوستانه به فلسطینی ها و تلاش های انجام شده برای دستیابی به صلح گفت وگو کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری اسپوتنیک، همچنین در این بیانیه آمده است که اردوغان در اظهارات خود بر لزوم توقف هرچه فوری حملات صهیونیست ها و ادامه اقدامات انجام شده برای دستیابی به آتش بس دائمی در غزه تاکید کرده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: رییس جمهور اردوغان به علاوه تاکید کرد که برای تضمین صلح در منطقه لازم است، تصمیمات اتخاذ شده در اجلاس مشترک سران سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب با د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی اردوغان و رییس امارات درباره آتش بس فوری در غزه

رایزنی اردوغان و رییس امارات درباره آتش بس فوری در غزه