مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 14:302023-12-13بين الملل

امیرعبداللهیان: حماس جنبش آزادی بخشی است که علیه اشغالگری می جنگد


حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان که به منظور شرکت در اجلاس مجمع جهانی پناهندگان به ژنو سفر کرده است، با کاردینال پیترو پارولین، - حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان که به منظور شرکت در اجلاس مجمع جهانی پناهندگان به ژنو سفر کرده است، با کاردینال پیترو پارولین، نخست وزیر واتیکان دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیرعبداللهیان با اظهار خرسندی از این دیدار، به گفت وگوی تلفنی مهم اخیر رییسی با پاپ فرانسیس اشاره کرد و از استمرار این گفت وگوها میان ایران و واتیکان در زمینه های مختلف استقبال کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان گفت وگوهای دینی و علمی میان ایران و واتیکان را مهم و اثرگذار دانست و گفت: همواره از این گفت وگوها حمایت می کنیم.

امیرعبداللهیان همچنین از مواضع خوب واتیکان در خصوص فلسطین قدردانی کرد و گفت: معتقدیم واتیکان می تواند یک نقش موثر در پایان دادن به نسل کُشی در فلسطین داشته باشد.

وزیر امور خارجه کشورمان با تاکید بر اینکه ما حماس را جنبش آزادی بخش می دانیم که علیه اشغالگری می جنگد، گفت: آن چه در غزه در حال رخ دادن است، نسل کشی است و جهانیان آن را قابل تحمل نمی دانند.

امیرعبداللهیان با تاکید بر اینکه ایران علاقه مند به توسعه دامنه جنگ در منطقه نیست، تلاش های جمهوری اسلامی ایران برای توقف حم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: حماس جنبش آزادی بخشی است که علیه اشغالگری می جنگد

امیرعبداللهیان: حماس جنبش آزادی بخشی است که علیه اشغالگری می جنگد