مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 14:502023-12-10بين الملل

رسانه های اسراییلی: جنگ غزه دشوار و کُند پیش می رود


با گذشت بیش از دو ماه از جنگ غزه، رسانه های اسراییلی با اعتراف به دشوار و کند بودن این جنگ، تاکید دارند که اهداف اعلامی این جنگ هنوز محقق نشده است و به زمان بیشتری نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نبرد سخت و کند پیش می رود.

زمان زیادی لازم است تا ارتش اسراییل ماموریت خود را انجام دهد این تیتر گزارشی است که امروز یکشنبه در صفحه نخست روزنامه یدیعوت آحارانوت در شصت و پنجمین روز جنگ غزه منتشر شد.

  در همین راستا، کانال 7 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که بر اساس برآوردهای صورت گرفته، جنگ کنونی علیه غزه، دست کم تا دو ماه دیگر با شدت بالا ادامه خواهد یافت.

  منابع آگاه سیاسی در رژیم صهیونیستی می گویند که در پایان این دو ماه نیز آتش بسی وجود نخواهد داشت، بلکه عملیات محلی با کمک نیروهایی که در نوارغزه باقی می مانند، ادامه می یابد.

رسانه های اسراییلی به نقل از منابع آگاه ارزیابی می کنند که تلاش هایی برای پیشبرد توافق هایی جدید برای تبادل اسرا در آینده نزدیک صورت گیرد.

  این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی با وجود انتشار قطره چکانی خبرهای مربوط به شمار تلفات خود در نبرد با مقاومت در نوار غزه، روز گذشته اعتراف کرد که شمار نظامیان کشته شده از زمان حمله زمینی به نوار غزه به 102 نفر رسیده است و این تعداد از هفتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های اسراییلی: جنگ غزه دشوار و کُند پیش می رود

رسانه های اسراییلی: جنگ غزه دشوار و کُند پیش می رود