مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 13:152023-12-13سياسي

وقت جنگ و دعوا نیست/ برای کمک به دولت پای کار هستیم


فرمانده سپاه نینوا با بیان اینکه دستاوردهایی دولت سیزدهم عاید کشور و استان گلستان شده است، افزود: نباید با ایجاد نا امیدی و بازی در زمین دشمن، - ایسنا/گلستان فرمانده سپاه نینوا با بیان اینکه دستاوردهایی دولت سیزدهم عاید کشور و استان گلستان شده است، افزود: نباید با ایجاد نا امیدی و بازی در زمین دشمن، مخالفان نظام را شاد و زمینه ساز عقب ماندگی کشور شویم.

سردار علی ملک شاهکوهی صبح امروز چهارشنبه 22 آذر ماه 1402 در آیین افتتاح رویداد جام رسانه امید ویژه فعالان رسانه استان گلستان که در سالن شهید باهنر استانداری در حال برگزار است، با اشاره به نقش مهم رسانه، اظهار کرد: امروز رسانه جهانی شده و مختص یک کشور و یا تفکر نیست و همه می توانند از این فضا استفاده کنند.

وی با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی از فضای امروز رسانه به نحو شایسته ای استفاده کرد، ادامه داد: این عملیات همه خواب های استکبار را در نطفه خفه کرد و سبب شد تا دنیا واقعیت های اصلی ظلم و ستم به فلسطین و نوار غزه را ببیند.

فرمانده سپاه نینوا با اشاره به اینکه خط دهی های رادیو بی بی سی در دوران پیش از انقلاب و هشت سال دفاع مقدس هم بود، افزود: در آن زمان هم این رسانه به عنوان منبع برخی از مردم بود و آنها با استفاده از امواج رادیو و با زبان فارسی بسیار روان، به شدت مسیرها را خط دهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقت جنگ و دعوا نیست/ برای کمک به دولت پای کار هستیم

وقت جنگ و دعوا نیست/ برای کمک به دولت پای کار هستیم