مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 23:052023-12-13سياسي

ایران بیش از 45 سال میزبان طولانی ترین وضعیت پناهندگی است


وزیر امور خارجه با بیان این که اکنون بیش از 45 سال است که ایران میزبان طولانی ترین وضعیت پناهندگی است، گفت : اینکه یک کشور به تنهایی بار میزبانی بزرگترین جمعیت آواره را به دوش بکشد نه عادلانه است و نه عملی.

- وزیر امور خارجه با بیان این که اکنون بیش از 45 سال است که ایران میزبان طولانی ترین وضعیت پناهندگی است، گفت : اینکه یک کشور به تنهایی بار میزبانی بزرگترین جمعیت آواره را به دوش بکشد نه عادلانه است و نه عملی.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، امروز چهارشنبه 22 آذرماه در اجلاس مجمع جهانی پناهندگان در ژنو با بیان این که حضور در مجمع جهانی پناهندگان از طرف جمهوری اسلامی ایران به عنوان بزرگترین میزبان پناهندگان در جهان، برای اینجانب مایه خرسندی است، اظهار کرد: سوال اصلی در رابطه با مساله پناهندگان این است که چرا تنها چند کشور معدود باید مسئولیت میزبانی اکثریت آوارگان در جهان را بر عهده داشته باشند؟ وی با بیان این که مجمع جهانی پناهندگان با هدف تقویت همبستگی عملی جهانی و بسیج منابع لازم برای مساعدت به میزبانان عمده آوارگان ایجاد شد، افزود: در عین حال، هیچ راه حل موقتی نمی تواند مشکل پناهندگی را به صورت پایدار حل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران بیش از 45 سال میزبان طولانی ترین وضعیت پناهندگی است

ایران بیش از 45 سال میزبان طولانی ترین وضعیت پناهندگی است