مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 10:152023-11-26اقتصادي

احیای 41 معدن راکد در آذربایجان غربی


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: با نگاه ویژه دولت به موضوع معادن استان، 41 معدن طی دوسال گذشته احیا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، عبدالحمید سرتیپی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با اشاره به نگاه ویژه دولت سیزدهم به موضوع معدن در استان به عنوان مهمترین پیشران توسعه، اظهار داشت: در این راستا، 41 معدن در استان طی 2 سال گذشته به طور کامل احیا شده است.

 وی افزود: علاوه بر آن، در کمتر از یک سال گذشته، 760 معدن از کانال مزایده به افرادی که دارای اهلیت بودند، واگذار شده است.

سرتیپی تصریح کرد: در 2 سال فعالیت دولت سیزدهم در آذربایجان غربی، بیش از هفت هزار و 200 میلیارد ریال حقوق دولتی معادن دراستان وصول و به خزانه واریزشده که قابل مقایسه با پیش از آن نیست.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی به اقدامات صورت گرفته در راستای ارتقای شاخص های بخش معدن در استان طی سال جاری نیز اشاره کرد و ادامه داد: طی هشت ماه گذشته، 43 پروانه اکتشاف، 40 فقره پروانه بهره برداری و 20 فقره گواهی کشف در نقاط مختلف استان صادر شده است.

سرتیپی از جمله مهمترین اقدامات دولت سیزدهم در آذربایجان غربی را توجه به سرمایه گذاری در بخش معدن عنوان کرد و گفت: با اهتمام ویژه استاندار آذربایجان غربی شاهد حضور شرکت های بزرگ معدنی در استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای 41 معدن راکد در آذربایجان غربی

احیای 41 معدن راکد در آذربایجان غربی