مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 10:202023-12-17اقتصادي

آغاز تعمیرات اساسی واحد یک بخار نیروگاه بندرعباس


هدف تعمیرات اساسی این واحد، رفع موانع تولید در جهت بالا بردن راندمان و افزایش تولید و آمادگی برای پیک تابستان آینده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، داریوش محمودی مدیرعامل نیروگاه بندرعباس، امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: هدف تعمیرات اساسی این واحد، رفع موانع تولید در جهت بالا بردن راندمان و افزایش تولید و آمادگی برای پیک تابستان آینده است، طبق برنامه زمان بندی مدت زمان انجام این عملیات 120 روز است که پس از به مدار آمدن این واحد، 280 مگاوات ساعت انرژی به شبکه سراسری افزوده خواهد شد.

بنا بر اعلام وی در برنامه عملیاتی واحد یک بخار نیروگاه بندرعباس، اجرای فعالیت های استاندارد تعمیرات اساسی واحد بخار، تهیه متریال( ساخت و نصبPressure Part، ساخت و دمونتاژ و مونتاژ لوله های اکونومایزر)، تامین و تعویض  اکسپنشن ها و  ورق های دیواره لانگستروم و جی.

آر.

فن و بازسازی بدنه بویلر تعمیرات لانگستروم ها، تعمیر سکتور پلیت،ت عویض سیل،گریتینگ ها، تامین و تعویض موردی پره های توربین LP ردیف ششم انجام می شود.

  بنا بر گزارش محمودی، دمونتاژ و مونتاژ عایق های پوسته توربین و اصلاح و بازسازی موردی عایق های معیوب، شستشوی شیمیایی، واترجت، تعویض لوله های کندانسور و تعمیرات نشت یابی آن، ترمیم تیوب شیت و پلاگ کردن تیوب های معیوب هیترهای فشار ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تعمیرات اساسی واحد یک بخار نیروگاه بندرعباس

آغاز تعمیرات اساسی واحد یک بخار نیروگاه بندرعباس