مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 16:502023-12-05بين الملل

جهان غرب بیدار شده است


حوادث غزه باعث شد دنیا متوجه شود که غربی ها بسیار با یکدیگر متحد هستند و هیچ عدالتی در جهان برقرار نیست، چراکه نزدیک 20 هزار نفر انسان بی گناه ظرف 50 روز کشته شدند درحالی که 40درصد آنان هم کودکانی هستند که هیچ نقشی در این مسائل نداشته اند، - بنابراین همه غرب با یکدیگرمتحد بودند هم اروپا که مدعی حقوق بشر است و هم آمریکا.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالرضا فرجی راد در یادداشتی با عنوان جهان غرب متوجه ظلم به فلسطین شده است در روزنامه جام جم نوشت: ازسوی دیگر غربی ها برای ادامه حملات اسراییل از این رژیم حمایت کردند و این بی عدالتی بیش از گذشته نمود پیدا کرده است، لذا کشورهایی که مستقل از سیاست غالب جهانی هستند و رهبری هم به آن اشاره کردند که کوبا نیز یکی از این کشورهاست، می توانند موثر باشند.

کشوری مانند کوبا نه به غرب وابستگی دارد که حتی غرب هم با این کشور دشمن است وآن را تحریم کرده و نه به شرق به آن صورت وابسته است، لذا طبیعی است کسانی که از این بی عدالتی در رنج هستند، اقداماتی انجام دهند.

در واقع کشورهای جهان که از استقلال نسبی برخوردارند، می خواهند با یکدیگر همکاری کنند هرچند برای این کار باید مقداری منافع مادی را هم رها کرد، چراکه در جهان همه چیز بر مدار منافع مادی می چرخد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهان غرب بیدار شده است

جهان غرب بیدار شده است