مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 15:552023-12-20بين الملل

انتقاد قانونگذار فرانسوی از موضع گیری رییس پارلمان این کشور


یک قانونگذار فرانسوی، رییس پارلمان این کشور را که از یک دقیقه سکوت به احترام کشته شدن کارمند وزارت خارجه فرانسه توسط حملات رژیم صهیونیستی در غزه خودداری کرد، - یک قانونگذار فرانسوی، رییس پارلمان این کشور را که از یک دقیقه سکوت به احترام کشته شدن کارمند وزارت خارجه فرانسه توسط حملات رژیم صهیونیستی در غزه خودداری کرد، مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک مامور دیپلماسی فرانسوی روز شنبه بر اثر جراحات ناشی از بمباران رژیم صهیونیستی علیه رفح در جنوب نوار غزه که سه روز قبل آن رخ داد، جان باخت.

طبق گزارش خبرگزاری آناتولی، وزارت امور خارجه فرانسه در بیانیه ای تصریح کرد که این مامور در کنار دو همکار دیگر و تعداد زیادی از اعضای خانواده آنها به خانه یکی از همکارانش در سرکنسولگری فرانسه پناه برده بود.

این قانونگذار فرانسوی با اشاره به 23 سال خدمت مامور دیپلماسی مذکور در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: امروز صبح در مجمع ملی درخواست دادم تا برای ادای احترام یک دقیقه سکوت کنند اما رییس مجمع ملی این درخواست را رد کرد.

شرم آور است! اشغالگران هفتاد و پنجمین روز جنگ در غزه را با حملات و بمباران شدید چندین منطقه و پس از انجام کشتارهای پی در پی در عرض چند ساعت که جان 100 تن را گرفت و صدها مجروح در پی داشت، آغاز کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد قانونگذار فرانسوی از موضع گیری رییس پارلمان این کشور

انتقاد قانونگذار فرانسوی از موضع گیری رییس پارلمان این کشور