مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 10:452023-12-05اجتماعي

اگر «امید» نیاید «رویا» چه می شود؟


رییس اداره نظارت بر حیات وحش محیط زیست مازندران با اشاره به اینکه راهنمای مسیر رویا فقط با امید است، گفت: وقتی امید نیاید، تکلیف رویا چیست، باید جلسه ای بگذاریم؛ - بررسی شود زیرا رها سازی باید با همگونه خودش باشد که این تنها "امید" است که می تواند با "رویا" عجین شود.

پرندگان مهاجر هر ساله با شروع فصل سرما از نقاط سرد سیر قطب شمال مثل سیبری در روسیه و کشورهای اسکاندیناوی به مناطق گرمسیری مانند قطب جنوب حرکت و به عرض های جغرافیای پایین تر مهاجرت می کنند کشور ایران هم با داشتن شرایط مناسب آب و هوایی معمولا محل مهاجرت و ماوای این پرندگان است.

کرووس ربیعی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: پرندگان آبزی و کنارآبزی مهاجر با آغاز فصل پاییز و پایین آمدن دمای هوا معمولا به مهاجرت می پردازند و مازندران هم از منابع آبی و تالاب های متنوعی برخوردار است مامن مناسبی برای اسکان این پرندگان است هر ساله مهاجرت پرندگان به این استان اتفاق می افتد.

عکس تزیینی وی با اشاره به اینکه امسال شرایط اب و هوایی از لحاظ دمایی به آن اندازه ای نبوده که شرایط محیطی لازم برای حضور پرندگان را داشته باشیم، افزود: بررسی ما حاکی از این است که جمعیت پرندگانی که به این استان امدند به اندازه در مقایسه با سال گذشته حداکثر 40 تا 50 درصد جمعیت پرندگانی را تاکنون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر «امید» نیاید «رویا» چه می شود؟

اگر «امید» نیاید «رویا» چه می شود؟