مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 14:192023-12-14اقتصادي

ساخت 7 هزار واحد مسکونی در خراسان جنوبی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد اشرفی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی در حاشیه بازدید از بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان و خدمات وابسته در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نمایشگاه صنعت ساختمان استان به همت مجموعه عمرانی استان در حال برگزاری است که زمینه تعامل همه فعالان حوزه ساختمان و انبوه سازان را فراهم کرده است.

وی از ساخت 6 تا 7 هزار واحد مسکونی در  استان خبر داد و گفت: یکی از حلقه های پیوند بین انبوه سازان و صنایع وابسته که به صورت کاربردی در صنعت ساختمان است، همین برگزاری نمایشگاه ساختمان است.

اشرفی به تولیدات و تجهیزات صنعت ساختمان در استان اشاره کرد و افزود: استان در تولید محصول سرامیک، محصولات پلیمری، تاسیسات برق و اتصلات برق حرف برای گفتن دارد و این نمایشگاه می تواند بین انبوه سازان و تولید کنندگان صنایع وابسته صنعت ساختمان پیوند ایجاد کند.

معاون  هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی یکی از دغدغه های صنعت ساختمان را این دانست که با وجود اقدامات خوب اما هنوز برخی اقدامات اقناع کننده نیست و ادامه داد: پیوند بین تولید کننده گان تجهیزات ساختمانی و انبوه سازان نیاز به تقویت و ترمیم دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 7 هزار واحد مسکونی در خراسان جنوبی

ساخت 7 هزار واحد مسکونی در خراسان جنوبی