مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 18:052023-12-20فرهنگي

برگزاری جشنواره گل نرگس در جویبار


سرپرست جهاد کشاورزی جویبار از برگزاری ششمین جشنواره گل نرگس در شهرستان جویبار خبر داد و گفت: این جشنواره 30 آذر ماه به مدت یک هفته در روستای کردکلای جویبار برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جویبار، بیشترین سطح کشت گل نرگس در شهرستان جویبار است  و هر ساله جشنواره گل نرگس در این شهرستان برگزار می شود،گلی که با نام مادر حضرت مهدی (عج)  مزین شده است.

گل نرگس را می توان در دشت ها و کوهپایه های زاگرس، در استان های ایلام، لرستان، خوزستان، فارس، کهکیلویه و بویراحمد مشاهده کرد.

خواص درمانی گل نرگس خشکاننده و زداینده و شستشو دهنده، درمان ورم و جوش، مفید برای افسردگی است.

سرپرست جهاد کشاورزی جویبار بعدازظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در جویبار از برگزاری ششمین جشنواره گل نرگس در شهرستان جویبار خبر داد و گفت: این جشنواره از ساعت 10 صبح 30 آذر ماه به مدت یک هفته در روستای کردکلای جویبار برگزار می شود.

عبدالله رحیمی با بیان اینکه بیشترین سطح کشت گل نرگس در روستای کردکلای جویبار انجام می شود، اظهار کرد: جشنواره گل نرگس به عنوان نمادی از بخش کشاورزی شهرستان جویبار معرفی و با توجه به اینکه این جشنواره در داخل مزرعه برگزار می شود سعی کردیم در کنار این جشنواره صنایع مرتبط با بخش کشاورزی نیز عرضه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره گل نرگس در جویبار

برگزاری جشنواره گل نرگس در جویبار