مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 10:402023-12-21سياسي

حدنگاری و صدور اسناد مالکیت نیاز فوری کشور است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، سیدمهدی هاشمی مدیر کل ثبت اسناد استان کرمان در جلسه شورای اداری استان کرمان گفت: رهبر انقلاب در بند 3 از فراز بیست و ششم سیاست های ابلاغی برنامه هفتم توسعه کشور، - مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان گفت: حدنگاری و صدور اسناد مالکیت نیاز فوری کشور است که بستر توسعه خدمات الکترونیک و نیز مدیریت زمین را فراهم می آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، سیدمهدی هاشمی مدیر کل ثبت اسناد استان کرمان در جلسه شورای اداری استان کرمان گفت: رهبر انقلاب در بند 3 از فراز بیست و ششم سیاست های ابلاغی برنامه هفتم توسعه کشور، بر اجرای صد درصدی حدنگاری تاکید ورزیده اند که نظر به ماهیت فرادستگاهی حدنگاری، تحقق این امر در گرو همکاری و هم افزایی کلیه دستگاه هاست.

او با اشاره به تکالیف دستگاههای اجرایی در قانون جامع حدنگار، اظهار داشت: حدنگاری و صدور اسناد مالکیت نیاز فوری کشور است که بستر توسعه خدمات الکترونیک و نیز مدیریت زمین را فراهم می آورد که این امر به پیشبرد کلان پروژه های دولت از جمله طرح هایی مانند مسکن ملی کمک شایانی می نماید.

وی افزود: صدور اسناد مالکیت، امنیت خاطر را برای سرمایه گذاری به ارمغان می آورد و همچنین نقش بسزایی در کاهش اختلافات ملکی و حجم ورودی پرونده به محاکم دادگستری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدنگاری و صدور اسناد مالکیت نیاز فوری کشور است

حدنگاری و صدور اسناد مالکیت نیاز فوری کشور است