مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 18:052023-12-14سياسي

ضرورت توجه به فناوری های جدید در آموزش ارتش


یکی از مولفه های مهم برای آمادگی با تهدیدات حال و آینده، نیروی انسانی و سرمایه انسانی متخصص و با ایمان است که می تواند توان بازدارندگی کشور را بالا ببرد.

- معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: یکی از مولفه های مهم برای آمادگی با تهدیدات حال و آینده، نیروی انسانی و سرمایه انسانی متخصص و با ایمان است که می تواند توان بازدارندگی کشور را بالا ببرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش، گفت: اساسا آموزش در ارتش رکن و پایه است؛ چرا که باید برای مقابله با تهدیدات آماده باشیم و یکی از مولفه های بسیار مهم برای آمادگی با تهدیدات حال و آینده، قطعاً نیروی انسانی و سرمایه انسانی است که می تواند توان بازدارندگی کشور را بالا ببرد.

وی با تاکید بر اینکه اساس کار به عنوان سرمایه انسانی، نیروی انسانی است، ادامه داد: این سرمایه انسانی و نیروی انسانی است که می تواند تجهیزات را بسازد، بکارگیرد، فرماندهی و مدیریت کند.

امیر دریادار سیاری افزود: ما پرورش نیروی انسانی را، تربیت و آموزش یک رزمنده برای مقابله با تهدیدهای فعلی و آینده می دانیم.

معاون هماهنگ کننده ارتش، تربیت را مقدم بر آموزش دانست و گفت: در ارتش تربیت مقدم بر آموزش است و این تربیت، تربیت نظامی است و هر کسی که می خواهد وارد محیط نظامی گری شود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به فناوری های جدید در آموزش ارتش

ضرورت توجه به فناوری های جدید در آموزش ارتش