مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 19:352023-11-26فرهنگي

تولید 5 فیلم کوتاه توسط حوزه هنری قزوین


رییس حوزه هنری استان قزوین از تولید 5 فیلم 100 ثانیه ای ویژه کودکان و نوجوانان و رونمایی از آن ها در دومین جشنواره ملی چند رسانه ای میراث فرهنگی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمدرضا امامقلی در نشست خبری دومین جشنواره ملی چند رسانه ای میراث فرهنگی که ظهر امروز در عمارت هنر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در پیش رویداد این جشنواره که به آیتم های تلوزیونی اختصاص داشت، 10 اثر تولید شد.

وی افزود: 5 فیلم 100 ثانیه ای که مخاطبان اصلی آن کودکان و نوجوانان هستند را هم به عرصه تولید رسانده ایم که آیین اکران آن در آب انبار سردار برگزار خواهد شد .

رییس حوزه هنری استان قزوین ادامه داد: رویداد قزوین تو با محوریت معرفی آثار فرهنگی و آداب و رسوم قزوین به وسیله دانش آموزان تولید شده و از نماهنگ مست و دیوانه که در عمارت سردار مفخم (عمارت هنر) ضبط شده در مراسم افتتاحیه رونمایی خواهد شد.

امامقلی به برگزاری رویداد ملی بازیستا و اجرای دومین جشنواره ملی چند رسانه ای میراث فرهنگی اشاره کرد و گفت: در این راستا دو نمایش خیابانی تولید شده است که یکی از آنها با نام تماس مشکوک به اجرا خواهد در آمد.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 5 فیلم کوتاه توسط حوزه هنری قزوین

تولید 5 فیلم کوتاه توسط حوزه هنری قزوین