مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 21:252023-11-26اجتماعي

آمادگی برای برف روبی و محلول پاشی در روزهای بارش برف در تبریز


مدیر عامل سازمان مدیرت پسماند شهرداری تبریز از آمادگی کامل ماشین آلات سنگین و مخازن ذخیره محلول سازی و اکیپ های محلول پاشی و برف روبی این سازمان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر عامل سازمان مدیرت پسماند شهرداری تبریز از آمادگی کامل ماشین آلات سنگین و مخازن ذخیره محلول سازی و اکیپ های محلول پاشی و برف روبی این سازمان خبر داد.

حبیبه هراتی در رابطه با این موضوعی اظهار کرد: امسال نیز طبق دستور شهردار تبریز در ایام بارش های زمستانی، سیستم محلول پاشی توسط اکیپ های مجهز این سازمان فعال شده است.

وی تشریح کرد: برای حفظ محیط زیست، کاهش هزینه های سرسام آور و سلامتی شهروندان نمک پاشی را از سیستم خدمات شهری حذف و محلول پاشی اصولی و مدیریت شده، جایگزین خواهد شد.

امضای تفاهم نامه مشترک اجرای طرح جامع فرهنگ سازی آموزش و مدیریت پسماند در سطح مدارس مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز اعلام کرد: تفاهم نامه مشترک اجرای طرح جامع فرهنگ سازی آموزش و مدیریت پسماند در سطح مدارس با اداره کل آموزش و پرورش استان امضا می شود.

هراتی در جریان نشست خود با مدیرکل آموزش و پرورش استان در خصوص همکاری های مشترک آموزشی و فرهنگی در حوزه مدیریت پسماند، از امضای تفاهم نامه مشترک با اداره کل آموزش و پرورش استان در راستای فرهنگ سازی آموزش و مدیریت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی برای برف روبی و محلول پاشی در روزهای بارش برف در تبریز

آمادگی برای برف روبی و محلول پاشی در روزهای بارش برف در تبریز