مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 18:002023-12-04اجتماعي

لزوم جمع آوری نخاله های انباشته شده در ورودی شهر ارومیه


رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: نخاله هایی که در ورودی ها و اطراف شهر ارومیه انباشت شده اند، جمع آوری شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: نخاله هایی که در ورودی ها و اطراف شهر ارومیه انباشت شده اند، جمع آوری شود.

مرتضی منافی امروز، 13 آذر در جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر ارومیه گفت: نخاله های ساختمانی موجود در ورودی ها و اطراف شهر و رها شده در معابر شهری در جهت جلوگیری از هرگونه حادثه و نیز شناسایی مناطق و ساختمان های خطرساز در فصل بارش از سوی شهرداری و معاونت خدمات شهری و مدیریت بحران شناسایی و انجام گیرد.

وی با اشاره به اینکه لایروبی رودخانه شهرچایی ارومیه سال هاست که توسط شهرداری انجام می گیرد، اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و آغاز بارش های الهی، شهرداری باید تمهیدات لازم را برای جلوگیری از هرگونه حوادث و خطرات احتمالی در معابر شهری انجام دهد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: امروز شهرداری ارومیه با کمبود دستگاه ها و تجهیزات بروز جهت مقابله با فصل سرما روبرو است لذا باید در راستای تجهیز و نوسازی ماشین آلات عملیاتی و با تکنولوژی روز اقدامات اساسی انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم جمع آوری نخاله های انباشته شده در ورودی شهر ارومیه

لزوم جمع آوری نخاله های انباشته شده در ورودی شهر ارومیه