مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 11:102023-12-18پزشكي

این سه تغییر ساده در سبک زندگی می تواند سال ها به طول عمر افراد بیافزاید


بررسی ای تازه که نتیجه آن در نشریه British Journal of Sports Medicine منتشر شد نشان داد افرادی که توصیه های مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری را به مدت 150 دقیقه در هفته با فعالیت متوسط یا شدید دنبال می کنند کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی و سکته را تا میزان 27 درصد تجربه خواهند کرد.

- بررسی ای تازه که نتیجه آن در نشریه British Journal of Sports Medicine منتشر شد نشان داد افرادی که توصیه های مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری را به مدت 150 دقیقه در هفته با فعالیت متوسط یا شدید دنبال می کنند کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی و سکته را تا میزان 27 درصد تجربه خواهند کرد.

هم چنین، در این افراد خطر ابتلا به سرطان 12 درصد و خطر مرگ زودرس تا میزان 31 درصد کاهش یافت.

در طول یک سال گذشته در مورد این که چگونه هوش مصنوعی می تواند ایمنی بیمار و تشخیص بیماری را بهبود بخشد گزارش هایی منتشر شده است.

علیرغم آن که نوآوری در فناوری ها نویدبخش موفقیت های چشمگیر در علم پزشکی هستند اجازه دهید راه حل های مرتبط با فناوری های سطح پایین و یا راهکار های به ظاهر ساده، اما در عمل موثر را نیز فراموش نکنیم که بار ها برای بهبود سلامت و افزودن چندین سال بیش تر به عمر افراد مورد آزمون قرار گرفته و اثربخشی شان اثبات شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این سه تغییر ساده در سبک زندگی می تواند سال ها به طول عمر افراد بیافزاید

این سه تغییر ساده در سبک زندگی می تواند سال ها به طول عمر افراد بیافزاید