مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 21:202023-12-06اقتصادي

تسریع در صدور مجوز دریافت گاز مایع از سوی ادارات مازندران


سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اعلام اینکه افرادی که از گاز مایع استفاده می کنند از اقشار کم درآمد جامعه هستند، گفت: دستورات لازم برای صدور مجوز دریافت گاز مایع باید از سوی دستگاه های متولی تسریع و تسهیل شود.

- سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران تاکید کرد تسریع در صدور مجوز دریافت گاز مایع از سوی ادارات مازندران ایسنا/مازندران سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اعلام اینکه افرادی که از گاز مایع استفاده می کنند از اقشار کم درآمد جامعه هستند، گفت: دستورات لازم برای صدور مجوز دریافت گاز مایع باید از سوی دستگاه های متولی تسریع و تسهیل شود.

قاسم عزیززاده گرجی امروز، 15 آذر در جلسه بررسی آخرین وضعیت توزیع الکترونیکی گاز مایع در مازندران، اظهار کرد: بسیاری از تصمیماتی که در گذشته اتفاق افتاد موجب شد، انباشتی از مشکلات، مدیران دولت سیزدهم را سرگرم و به دنبال حل مسائل گذشته باشند در حالیکه ماموریت های جدی تر و عمیق تری وجود دارد که باید به آن بپردازند.

عزیززاده گرجی با اشاره به اینکه امروز ما به جای تقویت مجموعه های تخصصی استان، جلسه حل مشکل برگزار می کنیم، تصریح کرد: نقش نظارتی دستگاه ها ضعیف است و به همین میزان اگر در نقش نظارتی خود درست عمل نکنیم باید هزینه های زیادی بپردازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در صدور مجوز دریافت گاز مایع از سوی ادارات مازندران

تسریع در صدور مجوز دریافت گاز مایع از سوی ادارات مازندران